Din toponimia Munților Siriului (I)

Din cutia cu mistere toponimice

geo.conceptm8.ro

Am urcat prima dată în Munții Siriului abia în luna mai a anului 2013, împreună cu un grup pestriț de oameni, dintre care doar câțiva nu erau străini de drumeție. La capătul unui drum care a durat mai mult decât ar fi trebuit, am ajuns în cele din urmă la faimosul lac cu multe nume, dintre care eu am rămas la cel de Fețele (despre el, poate cu altă ocazie). Printre ceilalți vizitatori care se odihneau la marginea oglinzii apei se aflau un băiețel cu tatăl său; amândoi erau absorbiți de cercetarea unei hărți. M-am apropiat cu sfială, însă verzuliul pe care l-am văzut mai de departe mi-a confirmat că cei doi aveau în mână bătrâna hartă din broșura Munții Noștri numărul 13. Am schimbat câteva replici cu tatăl în legătură cu traseul pe care el îl alesese pentru coborâre, însă m-am întors repede la tovarășii mei de drum care…

Vezi articol original 545 de cuvinte mai mult

Galerie | Acest articol a fost publicat în Acasa, Scrieri geografice. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

